Pokličite nas 070 221 221

Ulica Goce Delčeva 1, Ljubljana

PRENAJEDANJE MED PRAZNIKI 

Prihaja čas leta, ko se družina sreča za polno obloženo praznično mizo. 

Pa ne samo eno. Večerja pri ženini družini, kosilo pri moževi, številni obiski prijateljev, 

darila v obliki sladkarij, pijače itn.

 

Posledica so pridobljeni kilogrami, slabši spanec, zaprtost, zgaga, bolečine v želodcu … 

Tradicionalna kitajska medicina je v osnovi zdravila preventivno. In da se lahko izognete nekaterim izmed zgoraj naštetih težav, vam ponujamo nekaj preventivnih nasvetov. 

 

  1. Pojejte majhno količino vsega, kar vam je dobro in v čemer uživate. Ne se izogibati hrani. Vendar se držite pravila, da se nasitite do 90%. Potem naredite odmor. Lahko se malo sprehodite, poigrate z otroci in nato vrnete za mizo. Prebavnemu sistemu tako ponudite možnost, da pravilno prebavi praznično hrano.  
  2. V kolikor je možno, si hrano naložite na manjši krožnik. Hrana, ki je lažje prebavljiva (zelenjava) naj zavzema večji prostor kot težje prebavljiva hrana (ogljikovi hidrati in meso).  
  3. V času praznikov ne pozabite na uživanje vlaknin. 
  4. Vsak obrok zaključite s toplim ingverjevim čajem. To pomaga uravnavati delovanje metabolizma in zaustavi željo po dodatnem vnosu hrane.  
  5. Na dan, ko imate predvideno praznično večerjo ali kosilo ne stradajte. Normalno jejte vse obroke.  
  6. Dneve, ko ste doma uživajte predvsem čim več kisle hrane. Sarme, kislo zelje, kisla repa. Večina hrane naj bo brez mesa. Lahko si privoščite tudi razredčen jabolčni kis ali limonado. Kisla hrana namreč spodbudi delovaje jeter.  
  7. Privoščite si lahko vse hode. Tudi sladico. Vendar pazite, da je žvečenje počasno in da uživate v hrani. 

Ekipa Hiše TKM vam želi vesele in ljubezni polne božične praznike. V novem letu pa predvsem zdravja.

 

Ne pozabite na tiste ljudi v okolici, ki nikogar in/ali ničesar nimajo. Namenite jim topel nasmeh in voščilo. 

V kolikor so lačni tudi kakšen obrok hrane. Na svetu nismo sami in vsak od nas se lahko znajde v taki situaciji.