Pokličite nas 070 221 221

Ulica Goce Delčeva 1, Ljubljana

SPROSTITEV MISLI

Pogosto se pojavi občutek, da ne znamo umiriti misli. 

Dnevno imamo več deset tisoč misli. Navadno ženske nekje okoli sedemdeset tisoč, moški malo manj. 

Moški so namreč zmožni biti osredotočeni na eno samo stvar, medtem ko ženskam misli preskakuje na več stvari. 

 

Vendar se težava s sprostitvijo misli pojavlja pri obeh spolih. Navadno je povezana s preobremenjenostjo in stresom ter pomanjkanjem časa zase. Veliko člankov svetuje meditacijo in pri velikem številu ljudi je le ta neuspešna. 

To se dogaja preobremenjenim posameznikom, ki ne morejo sprostiti misli. Sproščanje misli in meditacija sta elementa, ki se ju je postopoma potrebno priučiti. Manj kot je motečih elementov, večje sprostitve smo sposobni. 

 

Posameznik, ki živi v našem okolju, ima družino, otroke, službo nikoli ne bo zmogel doseči stanja, ki ga

lahko doseže menih na oddaljeni gori nekje na vzhodu. 

NASVETI

 

Najprej se je potrebno zavestno odločiti, da si to želimo. 

 

Zapišite si stvari, ki jih morate narediti. Naredite si okvirni letni načrt dela, znotraj tega mesečni in tedenski načrt, ki ga pripravite vsak teden sproti ter dnevni, ki ga pripravite vsak dan. Za pripravo dnevnega urnika si vzemite 5-10 minut časa, ne potrebujete več. 

 

Enako naredite z jedilnikom. Pripravite si tedenski jedilnik in mu samo sledite. V trgovino hodite en krat tedensko in glede na jedilnik kupite vse kar potrebujete. 

 

Za večje družine je priporočljiva tabla ali “oglasna deska”, kjer lahko vsi sodelujete pri pripravi urnikov ali si

(pri večjih otrocih) ustvarite skupen koledar na telefonih.

 

V urniku si obvezno pustite 15-30 minut časa, ki ga boste porabili zase – vsaj dva krat tedensko. 

 

Redno hodite spati med 21:30 in 22:30, za spanje si vzemite 8 ur. Poskrbite za redne obroke ter sprostitev možganov (meditacija, telovadba, poslušanje glasbe). 

V kolikor si želite pripraviti telo na meditacijo bodo potrebni treningi. Najprej se morate naučiti sprostiti misli. Vsak dan pred spanjem se lahko umirjate z dihanjem. V ležečem položaju na postelji vdihnete skozi nos, ko začutite vdih na popku, postopno izdihnete skozi usta. To ponavljate toliko časa kot gre. Na začetku vam bo že minuta naporna, nato bo vsak teden lažje.